Wednesday, September 12, 2012

藤井樹-真情書

最近在看一本小說。好久沒有那麼悠閒的做一件事了。現在的日子其實是又擔心又害怕又悠閒。想到還沒有找到工作就擔心害怕。但是在家裡真的很悠閒自在。總之我會快點做工賺錢。我想分享的是這本小說裡的一句話- 女人的青春可以用來浪費在相愛相廝相守上詞,甚至是痴痴地等待誰的回眸一笑,但絕不是用來滿足誰的私人想法。我個人覺得這句話很有意思。能說是說對了女生的心。還有另一半的故事我還沒看完。等看完了有意義的話,我會在這裡分享。好久都沒在這裡抒發情感了。呵呵~~ 願在做工的朋友賺大錢,願單身的朋友能在對的時候找到對的另一半。願你我都健康快樂。突然這篇也變成了許願篇。;)

2 comments:

John wright said...

I was very encouraged to find this site. I wanted to thank you for this special read. I definitely savored every little bit of it and I have bookmarked you to check out new stuff you post.

Austin Best said...

Best Assignment help and homework help provider,over 10,000 assignments delivered.Nearly 4,000 hours of Online Tutoring serviced counting. Get Expert Help Now